امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:10

Afrang Khabar

1402/9/14 21:10

پرسپولیس هم زود گل زد و هم زود گل خورد

توقف یک نیمه ای پرسپولیس آشفته

به گزارش افرنگ خبر /

پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل است که در حال حاضر با 8 امتیاز در رده دوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند به عنوان دومین تیم برتر رده دومی به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در بازی رفت با یک گل الدحیل را در قطر شکست داده‌اند، امشب در حضور هواداران خود میزبان این تیم هستند و انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار دارند اما در مقابل هم الدحیل که شانسی برای صعود به دور بعد ندارد، تلاش خواهد کرد که با پیروزی به کار خود در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پایان بدهد.


تقویمهفته ششم لیگ قهرمانان آسیا 
  🏟︎ ورزشگاه آزادی/ تماشاگر: 60 هزار نفر
سوتتیم داوری: لیدا جامپی، نیشی هاشی، تاکبه یوسوکه و یاموموتو یودای / تیم داوری VAR: فونگ یافت جیم، هیرویوکی، آراکی یوسوکه

 

پرسپولیسترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

1962829

الدحیلترکیب الدحیل:
صلاح زکریا، ابراهیما بامبا، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، اسحاق لیاجی، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر، محمد مونتاری
سرمربی: کریستوف گالتیه


کارت زردکارت زرد:
میلاد سرلک (25)
اسماعیل محمد (43)


توپ گلشرح گل:
پرسپولیس 1 - الدحیل 0 (دقیقه 7 - شهاب زاهدی): پس از شروع کوتاه کرنر توپ در مقابل محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید و او توپ را روی دروازه ارسال کرد تا شهاب زاهدی زودتر از صلاح زکریا توپ را قطع کند و گل را به ثمر برساند.

پرسپولیس 1 - الدحیل 1 (دقیقه 9 - محمد مونتاری): پاس در عمق لطفی ماجر را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او را بیرانوند به خوبی گرفت. با این حال در ادامه مونتاری شوت خود را به سمت دروازه زد تا این توپ تبدیل به گل شود.

لحظات حساس:
دقیقه 4: حملات پرسپولیس در شروع بازی به خطرناکترین شکل ممکن آغاز شد و در شلوغی محوطه جریمه مسعود ریگی شوت خود را زد که با برخورد به مدافع الدحیل راهی کرنر شد.
دقیقه 14: پاس در عمق مهدی ترابی در موقعیت تک به تک به شهاب زاهدی رسید و او توپ را تبدیل به گل کرد اما این توپ آفساید اعلام شد.

دقیقه 18: اشتباه مدافعان پرسپولیس با فرار اسحاق لیاجی همراه شد و او به شکلی جالب کنعانی را هم پشت سر گذاشت اما نتوانست ضربه نهایی را بزند.
دقیقه 25: شوت چکشی سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به یک بازیکن در اختیار صلاح زکریا قرار گرفت.
دقیقه 28: سعید صادقی پس از اینکه مدافع الدحیل را پشت سر گذاشت، پاس خود را به دهانه دروازه داد تا زاهدی ضربه آخر را بزند اما این توپ گل نشد.


بولت مس رفسنجانحواشی:
* در لحظه گرم کردن بازیکنان پرسپولیس حدود 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.
* تعداد زیادی از هواداران بدون بلیت توانستند وارد استادیوم شوند.
* علیرضا بیرانوند با شعار معروف لُری مورد تشویق قرار می‌گیرد.
* یحیی گل‌محمدی در لحظه ورود به ورزشگاه مصاحبه با ای اف سی انجام داد.
* بازیکنان الدحیل هنگام ورود به زمین از سوی هواداران هو شدند.
* حدود 65 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی حضور دارند.
* برخی از هواداران در قسمت مخروبه ورزشگاه حضور دارند.
* شهاب زاهدی بعد از گل خوشحالی جالبی را به سمت دوربین‌ها انجام داد.
* بعد از گل الدحیل، هواداران پرسپولیس به شدت ساکت شدند.
* مرتضی پورعلی‌گنجی با عصا در ورزشگاه آزادی حضور یافت.
* حمید مطهری مربی تیم ملی پرسپولیس هم در استادیوم آزادی حاضر است.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما