امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:26

Afrang Khabar

به گزارش افرنگ خبر /

از ساعتی پیش تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف عربستان رفت که این دیدار مهم و سرنوشت ساز با نتیجه ۲۶-۲۹ به سود عربستان به پایان رسید.

ملی پوشان در نیمه نخست این دیدار کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند با دفاع منسجم و همچنین شوت‌های از راه دور نتیجه را به اختلاف ۴ گل برسانند و این نیمه را با نتیجه ۱۰-۱۴ به رختکن بروند.

مهدی دارینی و احمدرضا آرام‌ چهره‌های درخشان نیمه اول بودند.

ملی پوشان هر چند در نیمه دوم خوب شروع کردند و اختلاف ۶ امتیازی ایجاد کردند اما هر چه به دقایق انتهایی این نیمه نزدیک می‌شدیم عربستان اختلاف را کاهش داد و نتیجه را به یک اختلاف رساند و سپس در دقیقه ۵۵ بازی را در عدد ۲۴ مساوی کرد. عربستان سپس از اشتباهات ملی پوشان نهایت استفاده را برد و سه اختلاف امتیاز ایجاد کرد تا کار برای تیم‌ ملی ایران سخت شود. در نهایت نیز عربستان این بازی مهم را با نتیجه ۲۶-۲۹ به سود خود ثبت کرد.

در دیگر دیدار گروه چهارم مرحله یک هشتم جزایر فارو توانست ۲۸-۳۰ آلمان را شکست دهد تا با این نتیجه معادلات تیم‌های گروه چهارم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی پیچیده شود.

ملی پوشان هندبال کشورمان فردا شب در دومین و آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی با آلمان دیدار می‌کنند که نتیجه این دیدار تاثیر زیادی بر صعود تیم ملی هندبال به مرحله بعدی مسابقات جهانی دارد.

دیدار ایران و آلمان فردا شب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما