امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:58

Afrang Khabar

1402/4/9 16:58

کدام تیم بدنبال کدام بازیکن است ؟

خبرهایی از نقل و انتقالات امروز فوتبال اروپا

به گزارش افرنگ خبر /

برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

پوشش زنده خبری

09 تیر 1402 ساعت 10:14

با توجه به اینکه روبرتو فیرمینو بازیکن آزاده، توافق شفاهی‌ش با الاهلی یعنی اینکه مبارکه، دیگه مدیرای الاهلی لازم نیست با مدیرای یه باشگاه دیگه سر و کله بزنن، فردا پس فردا قرارداد رو می‌ذارن جلوی فیرمینو و خلاص. مگه اینکه مثل حکیم زیاش تو تست پزشکی اتفاقی بیفته.

1892659
09 تیر 1402 ساعت 10:03

آقاااااا النصری‌ها کوبیدن رفتن تا مادرید که از حکیم زیاش تست پزشکی بگیرن و بعدش قرارداد رو نهایی کنن، استاد تو تست رد شد! چلسی دید عربستانی‌ها خوب بازیکن می‌خرن، گفت بذار اینم لای بارها رد کنیم بره اما النصری‌ها زرنگ بودن!

1892658
09 تیر 1402 ساعت 09:59

النصر اینقدر اصرار کرد که بالاخره دل مارسلو بروزوویچ رو به دست آورد. خدایی تا یکی دو سال پیش کی فکر می‌کرد یه بازیکن از بین بارسا و النصر، دومی رو انتخاب کنه؟

1892656
09 تیر 1402 ساعت 09:57

سلام، صبح جمعه‌تون بخیر، اول به چند تا از کامنت‌ها جواب بدیم ببینیم دنیا دست کیه!

امیر پناهی: امروز سر حال نیستیااا...حواسم بهت هست!
داداش مسی و رونالدو هم هر 6-5 بازی یه بار سرحال نیستن، به رومون نیار دیگه

سینا سرخ شیاطین: تورو خدا از نمکت کم کن بزار ما درست اخبار بخونیم
سینا جان من دیگه چیز خاصی نمی‌گم، دیسلایکا به نظرم کافی بود، امیدوارم به راه راست هدایت شده باشی، وگرنه مجبورم معرفی‌ت کنم به اکبر میثاقیان
رئالوژیست: تنها دلیل پیگیری انتقالات فوتبال اروپا شخص شمایی جناب سلطان شایعات
قشنگ معلومه می‌خوای منو بگیرن، یه بلایی سرم بیارن، سلطان چیه؟ من فقط یه شایعات‌کار ساده‌ام!

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما