امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:10

Afrang Khabar

1402/2/8 17:10

آغاز مسابقات از امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران

رقابت 22 تیم در مسابقات کشتی بانوان آلیش

به گزارش افرنگ خبر /

مسئول کمیته فنی مسابقات کشتی آلیش بانوان از اعلام آمادگی بیش ۲۲ تیم از استان‌های مختلف برای حضور در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

هدی نقیبی گفت: این مسابقات که انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا نیز هست، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وزن‌کشی این مسابقات عصر پنجشنبه در محل برگزاری مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.

مسؤل کمیته فنی مسابقات ادامه داد: اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آلیش بانوان نیز در مسابقات حضور دارند و از نزدیک مسابقات کشتی‌گیران را زیر نظر دارند تا نفرات منتخب را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

نقیبی به رشد و همه‌گیر شدن کشتی آلیش بانوان در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: مازندران یکی از استان‌هایی که در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در مسابقات قهرمانی کشور داشته و در این دوره نیز از مدعیان اصلی محسوب می‌شود.

وی به حضور تیم بانوان آلیش کار مازندران در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم کشتی‌ آلیش بانوان مازندران با ترکیب سپیده بابایی، فاطمه فتاحی، الهه روزبه، رزیتا طیبی، سارا علیپور و سیمین صفایی و با هدایت ستاره اسماعیلی و کمک فاطمه صدیقی و سرپرستی صفیه صادقی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد.

نقیبی یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی دعوت و در نهایت منتخبان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما