امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 12:12

Afrang Khabar

1401/12/28 0:12

برگزاری آئین کلنگ زنی پروژه انبار بزرگ دارویی با حضور مسئولان عالی رتبه استان

ساخت بزرگترین انبار مدرن دارویی کشور در استان اردبیل

به گزارش افرنگ خبر /

 
📡 آیین کلنگ زنی پروژه ساخت بزرگترین انبار مدرن داروئی استان اردبیل
 
🔸آیین کلنگ زنی پروژه ساخت بزرگترین انبار مدرن داروئی استان اردبیل روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ با حضور دکتر قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی، محبوبی پور مدیر کل امنیتی و سیاسی استانداری اردبیل ، دکتر علی محمدیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مهندس رحیمی نماینده اداره کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل، دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل ،مهندس علوی مدیر توسعه سرمایه انسانی ، مهندس رحمتی مدیر حراست ، مهندس توکلی مدیر فنی و مهندسی و بیداردل مدیر مرکز اردبیل برگزار شد. 
 
🔸دکتر قاسمیان با اشاره به اینکه با پیگیری های مکرر زمین مورد نیاز پروژه این انبار مدرن فراهم گردید. این انبار به صورت مدرن ساخته خواهد شد و داروهای مورد نیاز در این استان ذخیره و به استانهای همجوار ارسال خواهد شد. انشالله بتوانیم در کمتر از یک سال این پروژه را به سرانجام رسانده و افتتاح کنیم.
 
🔸دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش نیز استان اردبیل را یکی از استانهای پر پتانسیل و قابل توسعه کشور در ابعاد مختلف اقتصادی بیان نموده و افزودند برای بنده و همکاران ما در شرکت توزیع داروپخش باعث افتخار هست که بتوانیم  یک پروژه ملی و بزرگ را در این استان افتتاح کنیم. با پیگیریهای مناسبی که بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره شهر سازی و استانداری اردبیل انجام شد، انشالله بتوانیم این پروژه را در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسانده و افتتاح نمائیم تا برگ دیگری به افتخارات شرکت توزیع داروپخش اضافه شود. دکتر مرادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع داروپخش به عنوان بزرگترین پخش دارویی کشور و قدیمی ترین شرکت پخش دارویی می باشد با بیش از ۴۵۰۰ قلم داروی سلامت محور، انشالله بتوانیم یک کار متفاوت در این استان اجرا کنیم و یک انبار با استاندارد GDP و مدل جهانی را در استان اردبیل پیاده سازی نمائیم و انشالله این موضوع بتواند کمک به صنعت توریسم درمانی نموده و آن را توسعه دهد.
 
┄┅┅┅❀💠❀┅┅┅┄
📤 اخبار شرکت توزیع داروپخش را از کانال های زیر دنبال کنید:
 # روبیکا-روبینو-اینستاگرام-سایت# 👇
----------------------------
📱rubika.ir/ertebatat_toziedaroupakhsh
----------------------------
📱rubika.ir/Ertebatat_tozidaroupakhsh
----------------------------
📲 daroupakhsh_distribution_co
----------------------------
💻  www.ondpline.com
----------------------------
✍نظرات و پیشنهادات تون رو برامون در قسمت کامنت (دیدگاه) بنویسید.👇
----------------------------
📱rubika.ir/ertebatat_toziedaroupakhsh
--------------------------

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما