امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:57

Afrang Khabar

1401/12/16 16:57

ویژه‌برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در آستانه سالروز ولادت امام عصر (عج)، از امروز ۱۶ اسفندماه آغاز و تا بامداد چهارشنبه، ۱۷ اسفندماه ادامه دارد.

آسمان جمکران در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

به گزارش افرنگ خبر /همزمان با نیمه شعبان برنامه جشن‌های مسجد مقدس جمکران از عصر امروز ۱۶ اسفند آغاز می شود و این برنامه‌ها تا بامداد چهارشنبه ۱۷ اسفند ادامه دارد.


قرائت قرآن، همخوانی گروه خدام‌المهدی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم و قرعه‌کشی طرح قرآنی «من قرآن را دوست دارم» از جمله برنامه‌های امروز است.

در ادامه این برنامه‌ها پس از قرائت زیارت آل یاسین، نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران اقامه می شود و پس از قرائت قرآن توسط استاد کریم منصوری، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی، استاد حوزه علمیه سخنرانی می‌کنند.

تجلیل از غلامرضا سازگار و ولی الله کلامی، توسل و مدح‌خوانی توسط سیدرضا نریمانی، اجرای سرود توسط گروه سرود شهید فرجی تهران، تجلیل از مهدی‌یاوران و شعر‌خوانی توسط مجید تال، مدح‌خوانی عباس حیدرزاده و اجرای مراسم نورافشانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در شب نیمه شعبان به‌شمار می‌رود.

همچنین قرائت دعای کمیل از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد شروع می شود و پس از اجرای سرود، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان از ساعت ۲ بامداد سخنرانی می‌کند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما