1401/6/27 17:55
اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی برگزار شد.
به گزارش افرنگ خبر / اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح، برندینگ هلدینگ و شرکتهای تابعه به میزبانی شرکت توزیع داروپخش روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ در این شرکت برگزار شد.
ابتدا آیات نورانی کلام الله مجید توسط قاری قرآن محمدی مدیر روابط عمومی کارخانجات داروپخش تلاوت شد. سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز گردید.
دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش که میزبانی جلسه را عهده دار بودند، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفتند.
دکتر مرادی نقش روابط عمومی را پررنگ توصیف نموده و گفتند در تحلیل محیط روابط عمومی باید مسائل سیاسی و اجتماعی را در نظر بگیریم و در صنعت دارو باید بنگاه های اقتصادی پویایی داشته باشیم تا بتوانیم داروها و آنچه که مورد نیاز مشتریان هست را با سرعت و کیفیت مناسب در اختیار هموطنان قرار دهیم.
وی یکپارچگی شرکتهای مجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین را عاملی اساسی برای برندینگ تیپیکو عنوان نمودند و گفتند یکسان سازی خوب و هوشمندانه عامل مهم در تحقق این امر خواهد شد.
دکتر منشدی معاون برنامه ریزی تیپیکو روابط عمومی و جایگاه آن را عاملی برای وقوع اتفاقات خوب دانستند و روابط عمومی را هنر برقراری ارتباط با مخاطبان و کسانی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند مطرح نمودند و گفتند کسانی که در حوزه سلامت کار میکنند فقط برای سازمان کار نمی کنند، روابط عمومی با ایجاد تعامل درون سازمانی باید در صدد اصلاح ارتباط و اطلاع از مخاطبین باشد و اخبار و اطلاعات شفاف بوده و نزدیک به واقعیت باشد و در جهت تامین افکار عمومی باشد.
وی کارکنان روابط عمومی را به عنوان ارزشمندترین پرسنل سازمان هستند و افزودند آنها باید با پشتکار و روحیه جستجوگری و حساس بودن به مسائل اسلامی، صداقت و رازداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مرتضی کلایه مدیر روابط عمومی تی پی کو برگزاری جلسات روابط عمومی را بصورت ماهانه مد نظر قرار داده و خاطر نشان نمودند از مدیران روابط عمومی تیپیکو انتظار دارد صفحه اینستاگرام شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین را دنبال نمایند و در اطلاع رسانی اخبار آن در سایت های شرکتهای خود همت گماشته و ضمن تعامل با مدیران عامل شرکتها تهیه و تدوین چارت سازمانی و شرح وظایف واحد روابط عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.
مباحثی که در انتهای جلسه جمعبندی شد شامل:
تشکیل کارگروهی در خصوص اخبار آموزش و تعامل با خبرگزاری ها که خبرهای این را شرکتها به صورت پررنگ مطرح نمایند.
تهیه فیلم و عکس های صنعتی شرکت های پخش برای نمایشگاههای ایران فارما، فارمکس و سمینارها
تهیه تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی
تشکیل کارگروه طراحی برای بولتن خبری و خبرنامه عملکرد ماهیانه
تاکید بر همراهی شرکتهایی که روابط عمومی ندارند و کمک به آنها برای اجرای کارهای روابط عمومی
ارسال نظرات