امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:05

Afrang Khabar

1401/6/23 1:5

در آستانه پایان مهلت قانونی اتصال دستگاههای دولتی به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند, هنوز وزارت جهاد کشاورزی به این پنجره متصل نشده است.

وزارت جهاد کشاورزی در لیست قرمز

به گزارش افرنگ خبر /در حالیکه کمتر از ۱۰ روز تا پایان مهلت دستگاه‌های اجرایی برای اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند باقی مانده، طبق آمار وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت جهاد کشاورزی از جمله دستگاه‌هایی است که در لیست قرمز عمل به این تکلیف قانونی قرار دارد.

ربانی زاده رئیس رصدخانه کشاورزی ایران علت این تاخیر را تغییرات مدیریتی در مراکز فناوری دولت می‌داند. البته به گفته متولی پنجره واحد خدمات الکترونیکی این وزارتخانه قرار است در روز‌های پیش رو نواقص این سامانه برطرف شود.
ربانی زاده می‌گوید در طول هفته جاری پنجره واحد وزارت جهاد کشاورزی را به صورت رسمی با توافق با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پنجره واحد ملی متصل خواهیم کرد.
ربانی زاده می‌گوید سامانه‌های پرکاربرد صدور مجوز‌های کشاورزی با عنوان "سماک "و سامانه "بازارگاه" برای نهاده‌های کشاورزی و سامانه "صما صط" در ارتباط با مرغداری‌ها تکمیل شده است و باتکمیل دو سامانه "صید صیاد" مربوط به شیلات و سامانه دامپزشکی  به پنجره  واحد خدمات الکترونیکی هوشمند متصل خواهند شد.
طبق بند سوم تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ , دستگاه‌های اجرایی ونهاد‌های عمومی مکلفند پنجره واحد خدمات هوشمند خود را حداکثر تا پایان شهریور سال جاری راه اندازی کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از این بر راه اندازی پنجره خدمات الکترونیک همه دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه تاکید کرده بود.

با اتصال و راه اندازی کامل سامانه پنجره واحد وزارت جهاد کشاروزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، کشاورزان می‌توانند خدمات خود را به سهولت دریافت کنند.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما