امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:02

Afrang Khabar

1401/6/1 19:2

مراسم معارفه کاسیمیرو به هواداران منچستریونایتد

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا

به گزارش افرنگ خبر /

کاسمیرو، هافبک جدید منچستریونایتد، شب گذشته پیش از پیروزی برابر لیورپول در اولدترافورد حاضر شد تا به صورت رسمی به هواداران معرفی شود.

فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این‌ترتیب در کنار اخبار بازی‌ها، گل‌ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به‌خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت‌های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می‌شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 

 پوشش زنده خبری

01 شهریور 1401 ساعت 13:55

رقابت چلسی و تاتنهام برای جذب مهاجم اورتون

چلسی و تاتنهام در تلاش هستند تا آنتونی گوردون، مهاجم اورتون، را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرند. چلسی پیشنهاد اول را برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما پیشنهاد دیگر باشگاه لندنی از نظر مالی برای اورتون بسیار جذاب است. 

01 شهریور 1401 ساعت 13:05

توافق یونایتد با وینگر آیندهوون

منچستریونایتد با کودی گاکپو، وینگر هلندی پی اس وی آیندهوون، به توافق شخصی رسید و امیدوار است که به زودی این بازیکن را به اولدترافورد منتقل کند مذاکرات با مدیران آیندهوون همچنان ادامه دارد. 

01 شهریور 1401 ساعت 12:00

ستاره نیوکسل در رادار یونایتد

مدیران منچستریونایتد در حال بررسی شرایط جذب آلن سن مکسیمین هستند و قصد دارند پیشنهادی را برای جذب این ستاره به نیوکسل ارائه کنند تا دست اریک تن‌هاخ در خط حمله بازتر باشد. 

01 شهریور 1401 ساعت 11:20

تلاش بارسا برای فروش مهاجم دانمارکی

مدیران بارسلونا همچنان امیدوار هستند که بتوانند مارتین برایثویت را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به فروش برسانند و حالا او را به رئال مایورکا پیشنهاد کرده‌اند. 

01 شهریور 1401 ساعت 10:45

هافبک میلان؛ هدف اصلی آرسنال

تلاش آرسنال برای جذب یک هافبک دیگر ادامه دارد و حالا امیدوار است که بتواند ساندرو تونالی را از میلان به خدمت بگیرد. یوری تیلمانس همچنان شانس پیوستن به تیم میکل آرتتا را دارد اما احتمال موافقت لسترسیتی با این انتقال زیاد نیست.

01 شهریور 1401 ساعت 09:05

مدافع تاتنهام به میلان می‌آید؟

به نظر می‌رسد که میلان در آستانه جذب جافت تانگانگا قرار دارد. این مدافع تاتنهام قرار است به صورت قرضی و به مدت یک فصل به سن سیرو بیاید. مدیر برنامه این بازیکن به دنبال گنجاندن بند خرید در قرارداد او است. 

01 شهریور 1401 ساعت 08:20

مدافع فرانسوی بارسا در یک قدمی لچه

مذاکرات بارسا و لچه بر سر انتقال ساموئل اومتیتی به این باشگاه در مراحل پایانی قرار دارد. مدیران این باشگاه اسپانیایی پذیرفته‌اند که تمامی مبلغ دستمزد او را پرداخت کنند و بر اساس عملکرد اومتیتی پاداش‌هایی را دریافت کنند. 

01 شهریور 1401 ساعت 07:15

امیدواری چلسی به جذب اوبامیانگ

منابع نزدیک به باشگاه چلسی می‌گویند همه طرفین نسبت به نهایی شدن انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسلونا به این باشگاه طی چند روز آینده خوش‌بین هستند و مذاکرات در مراحل نهایی قرار دارد.

01 شهریور 1401 ساعت 06:40

توافق یوونتوس با مهاجم مارسی

مدیران یوونتوس برای جذب آرکادیوش میلیک با مارسی به توافق رسیدند. این انتقال در ابتدا قرضی است و بند خرید هشت میلیون یورویی نیز در آن گنجانده شده است.

01 شهریور 1401 ساعت 00:10

ندود: یوونتوس برای خرید دیپای عجله ندارد
پاول ندود، مدیر یوونتوس، درباره انتقال احتمالی ممفیس دیپای صحبت کرد و گفت با اینکه یووه ستاره هلندی بارسا را به عنوان یک هدف زیر نظر دارد ولی عجله‌ای برای خرید او در کار نیست و بیانکونری در حال ارزیابی این مهاجم هلندی است. 

31 مرداد 1401 ساعت 23:10
 

گالاتاسارای در پی شکار بازیکن از آث میلان
گالاتاسارای برای جذب بالو توره از آث میلان تلاش می‌کند. دو باشگاه نیس فرانسه و ناتینگهام فارست انگلیس هم خواهان جذب این مدافع 25ساله روسونری هستند. 

 

31 مرداد 1401 ساعت 22:35

بازیکن 17ساله رئال مادرید راهی اسپورتینگ شد
آدام آرولو، بازیکن 17ساله رئال مادرید، به اسپورتینگ لیسبون پیوست. او با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی این انتقال را تایید و با هواداران رئال خداحافظی کرد.

31 مرداد 1401 ساعت 22:05

رسمی؛ مدافع 35ساله تورینو به پارما پیوست
باشگاه ایتالیایی پارما اعلام کرد کریستین دنیل آنسالدی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است. این دفاع چپ 35ساله فصل گذشته بازیکن تورینو بود و بعد از پایان قرارداد با این تیم به عنوان بازیکن آزاد با چند باشگاه مذاکره می کرد.

31 مرداد 1401 ساعت 21:25

کریستال پالاس برای جذب هافبک لستر تلاش می‌کند
کریستال پالاس به دنبال جذب بوبکاری سوماره، هافبک لسترسیتی است. بر اساس گزارشها لستر به پالاس اطلاع داده برای مذاکره درباره انتقال او آماده است. 

 

31 مرداد 1401 ساعت 21:10

یونایتد تا پایان تابستان یک خرید دیگر خواهد داشت
روزنامه تلگراف می‌گوید یونایتد بعد از جذب کاسمیرو برای خرید یک مهره دیگر اصرار دارد و دو هدف اصلی این باشگاه آنتونی و کودی خاکپو هستند. اما تلگراف مدعی است از بین این دو بازیکن، یونایتد تنها یک نفر را به خدمت خواهد گرفت.
 

31 مرداد 1401 ساعت 20:50

بازگشت ستاره بیمار ولزی به بورنموث
رسمی؛ باشگاه بورنموث اعلام کرد قرارداد دیوید بروکس، هافبک ولزی خود را تا سال 2026 تمدید کرده است. او سال گذشته به سرطان مبتلا شد ولی بعد از بهبود کامل بیماری به تمرینات بورنموث برگشت و امروز اعلام شد که قراردادش را تا چهار سال دیگر تمدید کرد.

 

31 مرداد 1401 ساعت 20:10

رسمی؛ ستاره سابق اسپارتاپراگ در فاینورد
فاینورد اعلام کرد داوید هنکو، مدافع سابق اسپارتاپراگ را به خدمت گرفته است. این مدافع 24ساله امسال تابستان بازیکن آزاد بود. 

31 مرداد 1401 ساعت 19:53

چلسی در آستانه جذب یک مدافع گران‌قیمت

لسترسیتی حالا آماده فروش وسلی فوفانا شده و احتمالا به زودی پیشنهاد در مجموع 80 میلیون پوندی چلسی مورد قبول این تیم قرار خواهد گرفت.

31 مرداد 1401 ساعت 19:38

مشکل بارسلونا هنوز حل نشده

علیرغم توافق با چلسی برای انتقال اوبامیانگ، بارسلونا به 17 میلیون پوند دیگر برای ثبت قرارداد ژول کُنده، خرید جدید خود در فصل تابستان نیاز دارد.

31 مرداد 1401 ساعت 19:24

خرید بعدی یونایتد قطعی شد؟

منچستریونایتد تقریبا با شرایط شخصی انتقال کودی گاکپو از آیندهوون موافقت کرده و در صورت توافق با باشگاه هلندی، این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما