نهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد مشتری مداری (صدای مشتری) در هفته گذشته با حضور کارآفرینان برتر کشور و مسولان دولتی در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
به گزارش افرنگ خبر /به نقل از روابط عمومی شرکت داروپخش،هدف از برگزاری این اجلاس رضایت مندی مشتری با رویکرد صدای مشتری و ایجاد فرهنگ سازی مناسب در حوزه رضایت مندی مشتری است برای وفادارسازی مشتری و حس خوب مشتری در سطح جامعه بود.
در این اجلاس شرکت پتروشیمى مارون، شرکت داروسازی ابوریحان، داروسازی شهید قاضی، شرکت دارویی بهداشتی لقمان، گروه خدمات درمانی عرفان، شرکت پلیمر آریا ساسول، شرکت فروشگاههای زنجیره ای اتکا، شرکت اوزان و هفتاد شرکت مطرح دیگر در اجلاس حضور داشتند.
در همین راستا شرکت توزیع داروپخش نیز در این اجلاس حاضر شده و پس از بررسی های کارشناسی لازم توسط کار گروه های ارزیابی از سوی کمیته علمی همایش ملی رضایتمندى مشترى و به استناد مدارک و مستندات دریافتی به شیوه خود اظهاری جهت احراز صلاحیت، تندیس رضایتمندی مشتری با رویکرد مشترى مدارى به شرکت توزیع داروپخش اعطا گردید.
سخنرانان اجلاس مدیرکل دفتر نوسازی، تحول و فناوری اطلاعات سازمان توسعه تجارت ایران و دیپلمات و رایزن بازرگانی و مسئول امور تجاری، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیرعامل سازمان دیده بان شفافیت و عدالت، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی در خصوص اهمیت مشتری مداری و آینده پژوهی مطالبی را ارائه نمودند.
کلید واژه
ارسال نظرات