امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:05

Afrang Khabar

به گزارش افرنگ خبر /

فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این ترتیب در کنار اخبار بازی ها و گل ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

26 مرداد 1401 ساعت 18:16

منچستریونایتد خواهان جذب اوبامیانگ

امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسا، که گفته می شود مورد توجه چلسی قرار دارد و به جدایی فکر می کند، حالا طبق ادعای جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، پیشنهادی از منچستریونایتد دریافت کرده است. ژاوی مخالفت جدایی اوست ولی ترافیک شدید در خط حمله بارسا باعث شده تا اوبامیانگ به گزینه جدایی جدی تر فکر کند. او حالا در دوراهی چلسی و منچستریونایتد است.

26 مرداد 1401 ساعت 17:49
رسمی؛ عیسی کابوره، مدافع راست جوان سیتی به صورت قرضی به المپیک مارسی پیوست. در قرارداد او بند خرید 17 میلیون پوندی وجود دارد و منچسترسیتی هم بند بازخرید در قرارداد او قرار داده است.
26 مرداد 1401 ساعت 17:10

رسمی؛ مدافع آلمانی PSG به وستهم پیوست

تیلو کرر، مدافع ۲۵ ساله و آلمانی پاری ‌سن‌ ژرمن با قراردادی چهار ساله و به ارزش مبلغ حدود 10 میلیون پوند راهی لیگ برتر و وستهم شد.مدافع جوان پاری سن ژرمن فصل گذشته جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت و کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم نیز تمایل چندانی به استفاده از این بازیکن نشان نداد. امروز باشگاه وستهم اعلام کرد با این بازیکن برای قراردادی چهار ساله به توافق رسیده و تیلو کرر در ادامه دوران ورزشی اش در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

26 مرداد 1401 ساعت 16:26

پیشنهاد یونایتد کاسیمیرو را وسوسه کرده؟

منچستریونایتد به کاسیمیرو، هافبک رئال، پیشنهاد دستمزد 12 میلیون یورویی داده و برای خرید او 60 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد کرد. مارکا امروز نوشت که هنوز این پیشنهاد از سوی بازیکن رد نشده و او در حال بررسی آن است.

 

26 مرداد 1401 ساعت 15:45

دنی سبایوس در رئال ماندنی شد

دنی سبایوس که تنها یک سال از قراردادش با رئال باقیمانده، پس از صجبت با کارلو آنچلوتی متقاعد شده که فصل جاری را نیز برای رئال بازی کند. باشگاه به زودی به او پیشنهاد تمدید ارائه خواهد داد و سبایوس قرار است ذخیره شماره یک لوکا مودریچ باشد. کارلتو به او وعده داده که بیشتر از فصل قبل بازی خواهد کرد.

26 مرداد 1401 ساعت 15:22

شروع مذاکرات یونایتد با ژوائو فلیکس

ژوائو فلیکس، بال پرتغالی اتلتیکو، گزینه شماره یک شیاطین سرخ برای تقویت خط حمله است. در روزهایی که شایعات جدایی رونالدو بیشتر شده، مسئولان یونایتد مذاکره با ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو، را شروع کرده اند ولی جلب رضایت اتلتیکو بسیار دشوار است. اتلتیکو ژوائو را سه سال پیش با 120 میلیون یورو از بنفیکا خرید و حاضر نیست با رقمی کمتر بفروشد. 

26 مرداد 1401 ساعت 14:37

انتقال قرضی هافبک تاتنهام به ناپولی

ناپولی و تاتنهام بر سر انتقال قرضی تانگوی اندومبله به توافق رسیدند و بازیکن به زودی برای تست های پزشکی راهی ایتالیا خواهد شد. یک میلیون یورو بابت انتقال قرضی و بند خرید ۳۰ میلیونی نیز در قرارداد گنجانده شده است.

26 مرداد 1401 ساعت 14:10

علاقه مدافع لستر به چلسی

وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی، به مدیران این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی چلسی شود. این باشگاه خواهان دریافت 85 میلیون پوند برای فروش این بازیکن است. 

26 مرداد 1401 ساعت 13:25

ستاره پرتغالی در سیتی می‌ماند

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، دیگر تصمیمی برای پیوستن به بارسلونا (حداقل برای این فصل) ندارد و تمام تمرکزش روی تکرار قهرمانی با سیتی در لیگ برتر و موفقیت در دیگر رقابت‌ها است.

26 مرداد 1401 ساعت 12:50

پیشنهاد بشیکتاش به ستاره سابق تاتنهام

باشگاه ترکیه‌ای بشیکتاش پیشنهادی را به دل الی، ستاره سابق تاتنهام، ارائه کرده است تا این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. این بازیکن پس از ترک تاتنهام نتوانست در اورتون نیز نمایش خوبی از خود ارائه کند.

26 مرداد 1401 ساعت 11:30

پیام اورتون به چلسی: این بازیکن فروشی نیست

مدیران اورتون دومین پیشنهاد چلسی به مبلغ 45 میلیون پوند برای جذب آنتونی گوردون، مهاجم 21 ساله این تیم، را رد کردند و مدعی شدند که تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند. 

26 مرداد 1401 ساعت 10:45

پیشنهاد جدید نیوکسل برای مهاجم واتفورد

نیوکسل قصد دارد پیشنهادی  25 میلیون یورویی به علاوه بند پاداش را برای جذب ژوائو پدرو به واتفورد ارائه کند. این باشگاه قصد ندارد با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو این مهاجم را بفروشد.

26 مرداد 1401 ساعت 09:15

تلاش بارسا برای ثبت قرارداد مدافع فرانسوی

بارسلونا به 20 میلیون یورو برای ثبت قرارداد ژول کنده، مدافع فرانسوی، نیاز دارد و در تلاش است که با کاهش دستمزد بازیکنان یا فروش بازیکنانی چون ممفیس دیپای، مارتین برایثویت یا ساموئل اومتیتی این مبلغ را تهیه کند. 

26 مرداد 1401 ساعت 08:35

آغاز مذاکرات چلسی و بارسا بر سر اوبامیانگ

مدیران چلسی دور جدیدی از مذاکرات برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ را با مدیران بارسلونا آغاز کرده‌اند. گفته می‌شود این باشگاه حاضر است این مهاجم را با قیمتی نزدیک به 30 میلیون یورو بفروشد اما ژاوی همچنان اصرار به حفظ او دارد. 

 

26 مرداد 1401 ساعت 07:20

هافبک تاتنهام در یک قدمی ناپولی 

تانگوی اندومبله، هافبک تاتنهام، به زودی قراردادی قرضی و به مدت یک سال را با ناپولی امضای خواهد کرد. مدیران دو باشگاه در حال انجام مذاکرات نهایی هستند. 

26 مرداد 1401 ساعت 06:05

رسمی؛ مدافع ویارئال به برایتون پیوست

باشگاه برایتون با انتشار توییتی رسما اعلام کرد که پرویس استوپینان، مدافع ویارئال، را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. 

25 مرداد 1401 ساعت 23:58

ستاره برزیلی آژاکس از پیوستن به یونایتد پیشمان شد
آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس، بعد از شروع بسیار بد فصل جدید توسط منچستریونایتد برای انتقال به این باشگاه دچار شک شده است و بعید به نظر می‌رسد راضی بشود با ترک آژاکس راهی منچستر شود و به تیم بحران‌زده یونایتد بپیوندد.

25 مرداد 1401 ساعت 23:45

موسی دمبله از لیون؛ هدف جدید یونایتد برای خط حمله
منچستریونایتد برای پاسخ دادن به درخواستهای اریک تن‌هاخ مبنی بر نیاز به یک مهاجم جدید به سراغ موسی دمبله، ستاره لیون، رفته است. یونایتد پیشتر تلاشهایی برای جذب آلوارو موراتا از اتلتیکو و مارکو آرناتوویچ داشت که ناموفق بود.

 

25 مرداد 1401 ساعت 23:30

پیام بارسا به برایث‌ویت: حتما می‌روی، مجبورت می‌کنیم!
بارسلونا آماده می‌شود تا با مارتین برایث‌ویت، مهاجم دانمارکی خود، جنگی تمام‌عیار را آغاز کند. برایث‌ویت پایش را در یک کفش کرده و نمی‌خواهد بارسا را ترک کند. باشگاه کاتالان با نظر کادر فنی او را در فهرست مازاد قرار داده و هیچ علاقه‌ای با ادامه حضور او در این باشگاه ندارد. 

25 مرداد 1401 ساعت 23:20

دست رد لمپارد به سینه چلسی
باشگاه اورتون پیشنهاد 45 میلیون پوندی چلسی برای انتقال آنتونی گوردون، بازیکن جوان انگلیسی این تیم را رد کرده است. هنوز مشخص نیست لمپارد اساساً با جدایی گوردون مخالفت می‌کند یا باشگاه اورتون خواهان پیشنهادی با مبلغ بیشتر از طرف چلسی است. 

25 مرداد 1401 ساعت 22:50

مدافع ایتالیایی چلسی به وستهم می‌پیوندد؟
وستهم در حال مذاکره با باشگاه چلسی است تا امرسون پالمیری، مدافع ایتالیایی این باشگاه، را به خدمت بگیرد. پالمیری فصل گذشته به صورت قرضی به لیون پیوست تا بازی در فوتبال فرانسه را تجربه کند.

 

25 مرداد 1401 ساعت 22:20

رکوردشکنی ولوز با خریدی از پرتغال
باشگاه ولورهمپتون با اسپورتینگ لیسبون به توافق رسید تا ماتئوس نونز، هافبک پرتغالی این باشگاه، را به خدمت بگیرد. این هافبک پرتغالی با قراردادی 40 میلیون یورویی راهی ولوز می‌شود و رکورد تاریخ نقل و انتقالات باشگاه انگلیسی را خواهد شکست. 

25 مرداد 1401 ساعت 21:55

بشیکتاش به دنبال جذب ستاره انگلیسی اورتون

باشگاه بشیکتاش ترکیه به دنبال جذب قرضی یا دائمی دله آلی ستاره انگلیسی باشگاه اورتون است. آلی در ماه ژانویه به اورتون پیوست ولی تا این لحظه تنها در دو بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و از شرایط خود در این تیم اصلا راضی نیست.

25 مرداد 1401 ساعت 21:30

مذاکره چلسی با توخل برای تمدید قرارداد
باشگاه چلسی در حال مذاکره با سرمربی آلمانی خود توماس توخل است و به او تمدید دو ساله قراردادش را پیشنهاد داده است. توخل در حال حاضر تا سال 2024 با چلسی قرارداد دارد و در صورت موفقیت مذاکرات او تا سال 2026 مربی این تیم خواهد بود. 

 

25 مرداد 1401 ساعت 20:40

تن‌هاخ به دنبال خرید هافبک برایتون
اریک تن‌هاخ برای تقویت خط هافبک منچستریونایتد به دنبال جذب مویزس کایسدو از باشگاه برایتون است. عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در میانه زمین کادر فنی را به فکر تقویت خط هافبک اندخته است.

 

25 مرداد 1401 ساعت 19:48

انتقال هافبک اینتر به چلسی قطعی شد

چزاره کاسادی، هافبک 19 ساله اینتر، با انتقالی در مجموع 20 میلیون یورویی و قراردادی شش ساله، به زودی لباس باشگاه چلسی را به تن خواهد کرد.

25 مرداد 1401 ساعت 19:00

فوفانا به دنبال انتقال به چلسی

وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی با چلسی به توافق شخصی دست یافته، اما پیشنهادهای هنگفت این باشگاه از سوی لستر رد شده و این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

25 مرداد 1401 ساعت 18:28

جدایی هررا از PSG قطعی شد
باشگاه بیلبائو با آندر هررا، هافبک اسپانیایی و باتجربه پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسیده و حالا به دنبال توافق با باشگاه فرانسوی است.

25 مرداد 1401 ساعت 17:30

چلسی به دنبال تمدید قرارداد توخل

باشگاه چلسی کاملا از عملکرد توماس توخل رضایت دارد و می خواهد قرارداد این سرمربی آلمانی را به مدت دو سال دیگر و تا سال 2026 تمدید کند.

25 مرداد 1401 ساعت 17:00

علاقه منچستریونایتد به جذب کاسیمیرو

منچستریونایتد به دنبال تقویت خط میانی خود است و پس از ناکامی در جذب گزینه های خود، حالا قصد جذب کاسیمیرو، هافبک برزیلی رئال را دارد. کاسیمیرو از سال 2013 برای رئال بازی می کند و برای کارلو آنچلوتی، بازیکنی ثابت و غیر قابل بحث است. اورلین شوامنی به عنوان رقیب کاسیمیرو به رئال پیوسته ولی ستاره برزیلی گفته بود که تمایلی برای جدایی ندارد و از رقابت نمی ترسد.

 

25 مرداد 1401 ساعت 16:35

هافبک رئال مادرید در راه کادیز

آنتونیو بلانکو، هافبک جوان رئال، که در دوران زیدان بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت، فصل جاری را به صورت قرضی در کادیز توپ خواهد زد. او در ایده های کارلو آنچلوتی جایی ندارد و برای بیشتر بازی کردن تصمیم گرفته به کادیز برود. زمانی از بلانکو به عنوان جانشین تونی کروس یاد می شد.

25 مرداد 1401 ساعت 16:22

مدافع آرژانتینی ویارئال در راه بارسلونا

طبق ادعای موندودپورتیوو، خوان فویت، مدافع راست آرژانتینی ویارئال، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و مدیر برنامه های او امروز در باشگاه بارسلونا حضور داشت. بند فسخ او 65 میلیون یورو است و ویارئال سال گذشته با 15 میلیون یورو او را از تاتنهام به شکل دائمی جذب کرد.

25 مرداد 1401 ساعت 15:40

منچستر ستاره برزیلی اتلتیکو را می خواهد

منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود قصد جذب مَتئوس کُنیا، مهاجم برزیلی اتلتیکو را دارد. کنیا تابستان سال گذشته و با درخشش در المپیک 2020 توکیو به اتلتیکو پیوست. گفته می شود شاید در این صورت این انتقال، یونایتد رونالدو را به اتلتیکو قرض بدهد.

25 مرداد 1401 ساعت 15:17

کار دشوار بارسا برای جذب برناردو سیلوا

بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا از سیتی که روی او 100 میلیون یورو قیمت گذاشته اند باید امریک اوبامیانگ، فرانکی دی یونگ و سرجینیو دست را بفروشد. تنها در این صورت قادر به جذب برناردو و ثبت قرارداد او در لالیگا خواهند بود.

25 مرداد 1401 ساعت 14:38

رسمی: مدافع چپ اسپانیایی به سیتی پیوست

باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که سرخیو گومز، مدافع چپ اسپانیایی، را از از باشگاه بلژیکی اندرلخت به خدمت گرفت.سیتی در این تابستان اولکساندر زینچنکو را با انتقالی 38 میلیون یورویی به آرسنال واگذار کرد و اکنون برای پر کردن جای خالی او، این مدافع چپ 21 ساله اسپانیایی را با انتقالی 13 میلیون به خدمت گرفت.

25 مرداد 1401 ساعت 13:55

تمدید قرارداد مهاجم انگلیسی با دورتموند

جیمی باینو گیتنز، مهاجم بروسیا دورتموند، قراردادش را به صورت رسمی تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کرد. 

25 مرداد 1401 ساعت 13:05

ستاره اسپورتیگ در تست پزشکی وولوز

متئوس نونز پیشنهاد وولوز را پذیرفت و برای تست پزشکی راهی انگلیس خواهد شد. این بازیکن با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از اسپورتینگ راهی این باشگاه خواهد شد.

25 مرداد 1401 ساعت 12:35

وستهم در پی مدافع چلسی

وستهم مذاکراتی را برای جذب امرسون پالمیری، مدافع چلسی، آغاز کرده است. این بازیکن فصل گذشته را به صورت قرضی در لیون سپری کرد و دو سال دیگر با این باشگاه لندنی قرارداد دارد. 

25 مرداد 1401 ساعت 11:10

مبلغ مدنظر اورتون برای فروش هدف چلسی

مدیران اورتون اعلام کردند که مبلغ 50 میلیون پوند برای فروش آنتونی گوردون، هدف چلسی، می‌خواهند. این در حالی است که پیشنهاد اولیه چلسی برای جذب این بازیکن 40 میلیون پوند بوده است. 

25 مرداد 1401 ساعت 10:30

امید بارسا ناامید شد

به نظر می‌رسد که بارسلونا شانسی برای جذب برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، ندارد چون مدیران این باشگاه حاضر نیستند او را با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو بفروشند و بارسا شرایط پرداخت چنین مبلغی را ندارد. 

 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما